0

Dlaczego warto używać hashtagów na Instagramie, jak najlepiej z nich korzystać?

Jeśli chodzi o skalę popularności, Instagram prawie wyprzedza Facebooka. Liczba użytkowników cały czas rośnie. Entuzjazm dla platformy najwyraźniej nie zna granic. Twórcy Insta konsekwentnie poszerzają swoją gamę atrakcyjnych funkcji, aby utrzymać zaangażowanie użytkowników. Platforma staje się również coraz ważniejsza dla firm. Są to dobre powody, aby przyjrzeć się bliżej temu, jak można używać hashtagów na Instagramie. Nie należy ich lekceważyć, ponieważ ogromnie zwiększają one wykrywalność postów.
Jak używać hashtagów, aby wybić się na portalu, przyciągać nowych obserwujących, zdobywać więcej polubień, zwiększać zaangażowanie? Przede wszystkim trzeba przyznać, że obszerny, ciekawy i merytoryczny post dodał serwis TopInsta który zajmuje się promocją profili na instagramie. Odnośnik do niego znajdziesz w tym poście poniżej.

Dlaczego warto używać hashtagów?

Ponieważ hashtagi – kombinacja liter, cyfr i emotikonów poprzedzonych symbolem # – kategoryzują treści i ułatwiają ich odkrywanie. Kliknięcie hashtagu powoduje przejście do strony ze wszystkimi postami oznaczonymi tym hashtagiem.
Pozycja, w której post pojawi się na stronie z hashtagami, zależy od tego, jak często hashtag jest używany, jak popularny jest post, kiedy został udostępniony i jak duża jest liczba obserwujących.
O popularności postu świadczą lajki i komentarze.

hasztagi w 2021


Im wyższa pozycja, tym lepiej – w ten sposób mogą go znaleźć nie tylko obserwatorzy konta.
Udostępnianie wysokiej jakości treści, a następnie oznaczanie ich odpowiednimi hashtagami, powoduje, że wielu z tych użytkowników z pewnością stanie się automatycznie followersami profilu.

Jak używać hashtagów?

Popularne hasztagi w 2021 powinny być używane strategicznie. Umieszczanie nieistotnych (lub zawsze tych samych) hashtagów nie jest dobrym pomysłem. Zaśmiecanie swoich postów tonami nieodpowiednich hashtagów sprawia wrażenie spamowania. Jeśli użytkownik śledzi hashtag i widzi coś, co mu się nie podoba, może zrezygnować z opcji śledzenia.
Ta funkcja ma na celu nauczenie algorytmu Instagrama, jakie treści są wartościami dla poszczególnych użytkowników. Jeśli zgłoszono zbyt wiele postów użytkownika, musi się on się liczyć z sytuacją, że jego treści będą wyświetlane rzadziej (lub wcale).

Wiele osób stosuje metodę dołączania tej samej długiej listy hashtagów do każdego posta. Jednak jest to błąd. Wytyczne dla społeczności na Instagramie wyraźnie stwierdzają, że nie należy wielokrotnie publikować tych samych komentarzy lub treści.

Podczas tworzenia postów należy używać tylko znaczących hashtagów – na przykład, oznaczając post tagiem #Budynki, treść powinna być czymś, co ludzie będą chętnie komentować, polubią lub udostępnią.
Nie chodzi o to, aby być widzianym przez jak największą liczbę osób, ale przez odpowiednich ludzi. Tylko w ten sposób można zwiększyć liczbę interakcji i obserwujących z hashtagami.
Im bardziej konkretny hashtag, tym dokładniej można dotrzeć do wybranej grupy docelowej. Jasno określona grupa docelowa oznacza zwykle również większe zaangażowanie.

Nie należy jednak zaniedbywać popularnych hashtagów. Dopóki pasują one do postu i nie są używane zbyt często, nie ma nic złego w zwiększaniu zasięgu za pomocą popularnych hashtagów.

Hashtagi w Instagram Stories

Umieszczając post z hashtagiem w relacji, można zaprezentować swoją markę szerokiemu gronu odbiorców
Można dodać do 10 hashtagów do relacji. Należy jednak uważać, aby nie przeładowywać treści.

admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *